lördag 23 juni 2007

Midsommardagen

Vaknade upp tidigt då telefonen ringde som vanligt... Den här gången var jag dock så trött att jag kunde somna om och sova 1 ½ timme till. Firade en ganska lugn midsommar igår, det blev en Girls Night at Bjork's. Vi åt väldigt god mat och jag har aldrig varit så proppmätt som jag var igår kväll. Fattar inte, för så mycket åt jag ändå inte. Trevliga drinkar och Singstar och kvällen var i princip fullbordad. Lite sol hade ju inte skadat, men det var ju bättre väder igår än vad det är nu. Usch, det regnar ute! Kallt är det också...
I onsdags var vi på bio, mitt på dagen fastän solen sken. Vi upptäckte dock att det var en väldigt bra idé eftersom filmen, "Pirates Of The Caribbean: Vid världens ände" är ganska lång. Vi slapp liksom somna. Om man går och ser långa filmer sent på kvällen är risken stor att man tappar bort sig lite eller mycket, beror på hur insatt man är i filmen. Ett bra tips: dagbio! Man fattar handlingen mycket bättre då och Pirates 3:an var faktiskt ganska bra.
Nej, nu ska jag göra något med mitt liv. Toodiloo!

Vi kommer att dö - Säkert!

Inga kommentarer: