torsdag 2 augusti 2007

Jobb hela veckan

Ja, så har mamma och pappa kommit hem med min packning. Äntligen! Jag flög hem från Finland i lördags för att jobba den här veckan, men en hel del packning fick stanna kvar och nu ser det ut som att jag faktiskt skulle behöva den. Tur att de kom i morse då... Ea lämnade oss och flyttade till sin flickvän i måndags. Nu är det jag som regerar huset igen ;)
Nästa vecka är jag ledig och då drar vi till Köpenhamn ett par dagar. Skönt ska det bli, innan jag åter igen börjar jobba. Solen har lyst nu i ett flertal dagar, men just nu ser det tyvärr mörkt ut på himlen. Jag tyckte att de lovade sol till på måndag. Snälla säg att det är sant!
vad har annars hänt på sistone? Inte särskilt mycket. Hade trevligt i Finland, bara synd att jag inte hann hälsa på mormor. Det får bli en weekend någon gång under hösten.

Var minut - Emilia

Inga kommentarer: